18 Mart 2010 Perşembe

Hediyelerim geldi:)


Coook tesekkur ediyorum sevgili Kevser eldaninannesi.blogspot.com un gonderdigi hediyem bu oglen elime ulasti cook tesekkurler arkadasim umarim sende benim hedyemi begenirsin:)etkinligi duzenleyen arkadaslarada cook tesekkurler.









ps;o guzel kartinin resmini cekmeyi unutmusum:)neguzel yazmisin oyle:)tesekkurler...

4 yorum:

  1. Canım hediyeleri çok güzelmiş güle güle kullann...

    YanıtlaSil
  2. tesekur ederim guzel bi etkinlik oldu:)

    YanıtlaSil
  3. Selam Pinar,
    ohh be rahatladim, hediyelerin hosuna gitmesine ve sagsaglim sana kirilip dökülmeden varmasina cok sevindim.
    Gercekten hic tanimadigin bir kisiye hediye secmek kadar zor birsey yokmus, neyse artik hersey yerine vardigina göre sorun yok. Güle güle güzel günlerde kullan ve ne mutlu ki sana, sen temizligi bitirmissin bile. Bende acaba nerden baslasam diye kara kara düsünüyorum.

    Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Selam Kevser evet hediyelerimi aldim cook tesekkur ederim canim:)dusunme kara kara beraber yapalim bi el atayim orayada:)optum canim selametle:)

    YanıtlaSil

yolla guzel biseyler:)